תנאי שימוש אפליקציה

תנאי שימוש אפליקציה



  1. אפליקציה זו אשר שמה נוי השדה, המהווה פלטפורמה וירטואלית לרכישה מקוונת של מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים בה. בעלת האפליקציה ומפעילתה הינה חברת "נוי השדה הדס אונליין בע"מ", ח.פ. 515920288, שמשרדה הרשום ברח’ הירקונים 58 פתח תקווה (להלן: "האפליקציה" ו/או "נוי השדה" ו/או "החברה").

  2. האפליקציה הינה אפליקציה למכר ירקות, פירות, מוצרים שונים ונלווים בה ניתן לרכוש את המוצרים הנמכרים על ידי החברה כגון פירות וירקות מסוגים שונים, וכיוב' ו/או כל פריט אחר המופיע למכירה באפליקציה.

  3. "תנאים אלה" פרושם תנאי שימוש אלה, לרבות מדיניות הפרטיות בקשר עם האפליקציה אשר תהווה חלק בלתי נפרד מתנאים אלה, כפי שהחברה תעדכן מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי. הוראות תנאים אלו יחולו על האפליקציה, השירותים הניתנים באמצעותה (להלן: "השירותים") וכל תוכן אשר ייכלל בה ו/או קשור אליה, כל פעולה שתבוצע על ידי המשתמש (כפי שיוגדר להלן) ובכלל זה, שירותים ו/או רכישה באמצעותה. יובהר כי תנאים אלו יחולו על כל עדכון ו/או שינוי גרסה ו/או שינוי שירותים, אלא, אם לאותו עדכון ו/או שדרוג ו/או גרסה יצורפו תנאים נוספים ו/או נפרדים.

  4. מובהר כי כל משתמש המאשר את תנאי השימוש מאשר גם במקביל את תקנון מועדון הלקוחות של החברה כפי שהם מופיעים באתר האינטרנט בכתובת: noyhasade.co.il 

  5. רכישת הפריטים ו/או מוצרים ו/או שירותים השונים הנעשית באמצעות האפליקציה, ואך ורק על פי תנאי שימוש אלו.

  6. האמור בתנאי השימוש מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר ו/או נקבה הוא מטעמי נוחות בלבד.

  7. תנאי שימוש אלו מהווים חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החברה, לכל דבר ועניין. מובהר כי כל שימוש מכל מין וסוג באפליקציה, מהוות הסכמת המשתמש לקבל את תנאי השימוש ולנהוג על פי ההוראות המופיעות בהם. טרם ביצוע פעולה כלשהי באפליקציה מתבקש המשתמש לקרוא, בעיון רב, את תנאי השימוש לרבות מדיניות הפרטיות. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי שימוש אלו, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באפליקציה.
    ויודגש, כל משתמש המבצע פעולה באפליקציה מצהיר כי הנו מודע להוראת תנאי השימוש ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו ו/או מי עבורו ו/או מי הקשור אליו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מפעיליה ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה ו/או מפעילי האפליקציה על פי תנאי השימוש הללו.

  8. לצורך תנאי שימוש אלה, "משתמש" – כל אדם, גוף או רבים, לרבות חברה, אשר התקינו את האפליקציה ונכנסים אליה ו או נמצאים בה ו/או בשירותים, לרבות ביצוע פעולה כלשהי באמצעות האפליקציה ו/או השירותים. רק אדם (ולא חברה, תאגיד ו/או ישות מלאכותית כלשהי), בגיר אשר גילו מעל 18 והוא כשיר לביצוע פעולות משפטיות מחייבות ללא אישור אפוטרופוס ו/או בית משפט, רשאי להיות משמש. כל משתמש מצהיר כי הוא עומד בתנאים אלו. ככל שאדם שאינו עומד בתנאים אלו מעוניין לעשות שימוש באפליקציה, הוא נדרש לידע את ההורים ו/או האפוטרופוס החוקי בדבר תנאי השימוש ולקבל מראש אישורים לביצוע כל פעולה (ובכלל זה התקנת האפליקציה). ככל שמדובר בקטין שאינו בן 18 אך מחזיק באמצעי תשלום, חלה חובה על הוריו לפקח על פעילותו באפליקציה, וכל פעולה שתבוצע על ידי הקטין באפליקציה מהווה הסכמה של הקטין ו/או הוריו לאמור בתנאי השימוש.

  9. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באפליקציה אם לא תעמוד באחד או יותר מתנאי השימוש המפורטים להלן, ושומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש. ויובהר, נוסח תנאי השימוש המחייב והקובע הינו הנוסח המפורסם באפליקציה במועד ביצוע הפעולה ו/או השימוש.

  10. הרכישה באפליקציה אפשרית 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. עם זאת ייתכן והאפליקציה תהיה מושבתת עקב תקלות שאינן בשליטת נוי השדה אשר עלולות להתרחש בכל עת ו/או עקב עבודות תחזוקה שונות ו/או מסיבות אחרות, ולמשתמש לא יהיו טענות נגד החברה או מי מטעמה בשל כך.

  11. מובהר בזאת החברה רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות האפליקציה במלואה ו/או בחלקה לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא כל צורך בהודעה מוקדמת על כך מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך.

  12. חלק מהמוצרים המוצעים למכירה באפליקציה מכילים אלכוהול לצריכה. מובהר בזאת כי מכירת מוצרים אלו מותרת אך ורק למשתמשים בגירים אשר גילם הוא 18 שנים ומעלה ובהתאם לדין הישראלי. בעת הזמנת מוצרים אלו המשתמש מצהיר כי הינו בגיר מעל גיל 18 הרשאי לרכוש מוצרים אלו על פי חוק. כמו כן לא ניתן לספק משקאות אלכוהוליים בין השעות 23:00 ל-06:00.

  13. באפליקציה מוצעים למכירה מוצרים שונים כפי שהינם מפורטים ומופיעים בה. עם זאת נוי השדה רשאית בכל עת לגרוע או להפסיק את מכירתם של מוצרים מסוימים וכן להוסיף מוצרים חדשים ו/או לשנות את מגוון המוצרים המוצעים למכירה באפליקציה, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי ובלא מתן הודעה מוקדמת, ומבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל שינוי כאמור לעיל.

  14. לצד כל מוצר מופיע מחירו, כאשר המחיר כולל מס ערך מוסף (מע"מ) למעט מוצרים שאינם חייבים במע"מ על פי דין. המועד הקובע לעניין מחיר המוצר הוא מועד הכנת ההזמנה על ידי החברה ולא מועד ההזמנה  באפליקציה ועל כן ייתכנו שינויים בין מחיר ההזמנה במועד שבה נשלחה על ידי המזמין באפליקציה לבין המחיר הסופי שבו יחויב הקונה, והקונה מצהיר כי אין לו כל טעה ו/או דרישה מהחברה בגין האמור.

  15. חלק מהמוצרים המופיעים באפליקציה הינם לפי משקל אשר קובע את עלות המוצרים. נוי השדה תעשה כל מאמץ כי המוצרים יסופקו בהתאם למשקל שהתבקש בהזמנה, אך מטבע הדברים במוצרים אלו תיתכן סטייה סבירה בין המשקל שהוזמן לבין המשקל שיסופק בפועל, והעלות הסופית תחושב לפי משקל המוצר שסופק בפועל מבלי שלמזמין תהיה כל טענה נגד החברה או מי מטעמה בשל כל אי התאמה כאמור.

  16. נוי השדה רשאית לשנות את מחירו של כל מוצר המופיע באפליקציה בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך. כמו כן, ככל שהמוצר יהיה חסר על מדפי נוי השדה, אין החברה מתחייבת לספקו ללקוח כתוצאה מחוסר זמינות מוצר זה. במקרה כזה, יעשה מאמץ ליצור קשר עם המזמין על מנת להודיע לו על אי זמינות המוצר במלאי, מבלי שתהיה לו כל טענה נגדה בשל כך, ותהא רשאית להציע לו מוצר חלופי הנמצא במלאי. זאת ועוד, מובהר כי ייתכנו הבדלי מחירים בין מחיר מוצר מסוים באפליקציה ו/או באתר המופעל על ידי החברה והכל יכול לנבוע ממבצע מיוחד וספציפי ו/או עקב טעות. בכל מקרה למשתמש לא תהא כל טענה ו/או זכות תביעה בגין הבדלים אלו בין אם הם מכוונים ובין אם לאו.

  17. משתמש המעוניין לרכוש פריטים באפליקציה, יסמן את הפריט הנבחר, כמות וכיוב', מידע נדרש על פי שיקול דעת החברה וכן, את אופן אספקת המשלוח אם על ידי שלי ו/או באיסוף עצמי (להלן: "הזמנה").

  18. כל רכישה של מוצא ו/או שירות באמצעות האפליקציה תתבצע באמצעות כרטיס אשראי ישראלי ו/או ככל שהחברה תאשר אמצעי אחר, אזי אמצעי תשלום אחר בתוקף. כל משתמש אשר מעוניין לבצע רכישה באמצעות האפליקציה  מצהיר כי הינו בעל אמצעי תשלום חוקי ובתוקף. המשתמש בלבד יהיה אחראי לכל נזק כתוצאה מביטול חיובים באמצעי תשלום שלו, והוא מאשר לחברה לחייב את אמצעי התשלום בגין כל רכישת מוצר ו/או שירות באמצעות האפליקציה. בנוסף החברה יכולה להחליט, ללא כל הודעה מוקדמת על הפסקת שימוש באמצעי תשלום כזה או אחר ללא הודעה מוקדמת ו/או החיל הסדרי תשלום שונים ביחס לאמצעי תשלום שונים.

  19. לתשלום באמצעות כרטיס אשראי ישראלי באפליקציה: יש לבחור בתשלום ולהזין פרטי כרטיס אשראי ופרטים אישיים כגון: שם, כתובת מדויקת, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון ופרטים נוספים באם ידרשו לשם ביצוע העסקה.

  20. חיוב כרטיסי האשראי מבוצע ישירות באמצעות שירותי הסליקה המאובטחים של חברת "קומקס" שהינה בעלת מערכת מתקדמת ובטוחה לסליקת כרטיסי אשראי.

  21. בתום ביצוע החיוב יקבל המשתמש הודעה בדואר אלקטרוני ו/או SMS ו/או באמצעות האפליקציה אודות פרטי ההזמנה שביצע. אישור סופי (להלן:"האישור הסופי") בדבר ביצוע העסקה יאושר רק לאחר בדיקת פרטי כרטיס האשראי על ידי חברות האשראי (להלן: "עסקה").

  22. הרישום באפליקציה יהווה ראיה חלוטה לנכונות הפעולות ואילו משלוח הודעות מטעם האפליקציה לא יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות לכל דבר ועניין ולא יחייבו את האפליקציה.

  23. המשתמש מתחייב להזין אך ורק את פרטיו האישיים ולא להזין כל פרט של צד שלישי וכן, להזין מידע אמיתי ונכון לגביו, לרבות, שמו, כתובת מגוריו, כתובת דואר אלקטרוני, טלפון, טלפון נייד וכל פרט אשר יידרש ממנו על מנת לבצע את הרכישה.

  24. החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי תהא רשאית להפסיק את תהליך הרכישה באופן מידי וללא כל הודעה מוקדמת וכן, תהא רשאית לסרב לספק את הפריטים שנבחרו על ידי משתמש במידה והוזן מידע שקרי ושאינו אמיתי או מכל סיבה אחרת כפי שתראה החברה לנכון.

  25. החברה רשאית לבטל עסקה או הזמנה בכל במקרה בו נפלה טעות סופר ו/או שגיאה באשר למחיר הפריט ו/או תיאורו ו/או זמן אספקתו, או כל טעות אחרת מכל סוג שהוא (להלן: "טעות"). מיד עם היוודע דבר הטעות, תפעל החברה לתיקון הטעות באופן מידי וכן, תיידע את המשמשים שרכשו את הפריטים לגבי הטעות. רכישת הפריטים תתאפשר על ידי המשתמשים רק בהתאם למידע נכון שיוזן באפליקציה מחדש ולמשתמשים לא תהיה כל טענה ו/או תלונה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה בגין ביטולי העסקה ובגין אי אספקת הפריטים.

  26. במידה וההזמנה לא אושרה על ידי חברות האשראי באפשרותו של הלקוח לפנות לשירות הלקוחות, בטלפון: 03-3074000 ולהסדיר את פרטי ההזמנה, אחרת ההזמנה תבוטל. מועדי משלוח הפריטים יחושבו החל מיום בו התקבל אישור סופי מחברות האשראי.

  27. הפריטים הנרכשים באפליקציה יסופקו בכפוף לכך שפרטי כרטיס האשראי שמילא המשתמש נכונים ושהעסקה אושרה על ידי חברת כרטיס האשראי.

  28. הפריטים יסופקו במדינת ישראל בלבד, בהתאם לכתובת שהוקלדה על ידי המשתמש.

  29. הפריטים יסופקו בהתאם לאופן שנבחר על ידי המשתמש בעת ביצוע ההזמנה: שליחים או איסוף עצמי.

  30. בגין אספקת הפריטים יגבו דמי משלוח אשר יתווספו למחיר הכולל של ההזמנה, כמפורט באפליקציה ו/או בבירור מחיר המשלוח וסוג המשלוח. נוי השדה שומרת לעצמה את הזכות להגביל ו/או לשנות מדיניותה בעניין שליחת הזמנות ובין היתר, הגבלת האזורים אליהן נשלחות ההזמנות.

  31. בכל מקרה בו לא ניתן יהיה לבצע את האספקה כגון: אזור בעל גישה מוגבלת מבחינה ביטחונית, כתובת שגויה וכדומה, מפעילי האפליקציה ייצרו קשר עם המשתמש בהתאם לפרטים שמסר לתיאום אספקה מחודשת או איסוף עצמי, בכפוף לנקודות האיסוף של החברה.

  32. בכל מקרה החברה לא תהיה אחראית בכל מקרה של איחור או עיכוב באספקה שמקורו בחברות הדואר והשילוח ו/או במקרה של כוח עליון, שביתה או השבתה.

  33. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמשתמש להיות נוכח בעת מועד האספקה או להציג ת.ז ו/או כרטיס אשראי.

  34. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל אספקת פריטים אשר נפלה טעות סופר או שגיאת קולמוס באשר למחירם, לתיאורם, דמי משלוח, ומועדי אספקה.

  35. ביטול עסקה יעשה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן:"החוק"). או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן: ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באפליקציה ולפני משלוח הפריט – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו). מגשי פירות וירקות – ניתן לבטל עד 24 שעות לפני האספקה.

  36. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באפליקציה, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות נוי השדה ו/או במשלוח לכתובת המופיעה באפליקציה ללא עלות.

  37. במקרים בהם הקרטונים של משלוחי "נוי השדה", לא נאספו על ידי החברה, גם במקרים בהם המשתמש סימן באפליקציה את אפשרות: "החזרת קרטונים מהמשלוח הקודם", החברה אינה אחראית ולא תישא באחריות על כל מה שמשתמע מכך.

  38. בכל מקרה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאים הבאים:
    38.1. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת ברשת נוי השדה, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש.
    38.2. בכל מקרה בו הפריט אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את העסקה או להציע פריט חלופי, אולם מבלי לגרוע באמור לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש במישרין או בעקיפין, לרבות אך לא רק, מקרה בו המשתמש ייאלץ לרכוש את הפריט במחיר גבוה יותר במקום אחר.

  39. עיכובים במועד המשלוח או האספקה עקב סיבות שאינן תלויות בנוי השדה ואינן בשליטתה לרבות, אך לא רק, כוח עליון, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע (רעידת אדמה, שיטפון וכו’) ומפגעים אחרים (כגון: שריפה, חסימות כבישים וכו’), עיכובים הנובעים משביתות וכן עיכובים בתקופות של עודף ביקוש להזמנות לרבות, אך לא רק, בחגי ומועדי ישראל הינם אפשריים וצפויים, ולמזמין לא יהיו טענות נגד נוי השדה בשל עיכוב כאמור. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו.

  40. ככל שהמזמין לא יאותר על ידי השליח או לחלופין במידה והמזמין אישר מראש, השליח רשאי להשאיר את המוצרים במקום שבו המזמין אינו נמצא (לרבות, אך לא רק, בפתח דלת ביתו של המזמין, בבית עסק ו/או אצל מי מטעמו). במקרה של אובדן ו/או גניבה ו/או פגם ו/או אי התאמה בהזמנה אשר הושארה שלא בנוכחות המזמין כאמור, ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של נוי השדה ולדווח על מקרה כאמור. עם זאת נוי השדה שומרת על זכותה שלא לפצות את המזמין בכל דרך שהיא עם קרות מקרה מסוג זה.

  41. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה בכל עת וככל שיראה לה לנכון, לרבות מקרה בו המשתמש פעל באופן בלתי חוקי ו/או הפר את תנאי השימוש של האפליקציה ו/או מסר פרטים אישיים כוזבים ו/או ביצע פעולה או מעשה שיש בו כדי לפגוע בתקינותה, תדמיתה או פעילותה התקינה של האפליקציה ו/או מקרה בו נפלה טעות סופר, שגיאת קולמוס או כל טעות אחרת בפרטי תיאור המוצר, מחירו, עלויות ודמי משלוח וכדומה.

  42. במידה והמשתמש מעוניין בקבלת פריט חלופי במקום הפריט שהוזמן בשל העובדה כי לא מצא חן בעיניו או לשם החלפת מידה, על המשתמש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של “נוי השדה”,  כאשר עלות המשלוח חזרה על חשבון החברה. ככל שיבחר המשמש להחזיר את המוצר באמצעות נקודות האיסוף המפורטות באפליקציה יוחזר זיכוי ו/או החזר כספי רק באמצעות האפליקציה.

  43. במידה והמשתמש אינו מעוניין לקבל פריט חילופי, באפשרותו לבטל עסקה ולקבל זיכוי ולפעול על פי מניין הימים ובהתאם להנחיות הקבועות בעניין ביטול עסקה. החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה ובכפוף להוראות הדין, לגבות דמי ביטול בשיעור של עד 5% מערך ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים, כאשר שיעור דמי הביטול כוללים הוצאות משלוח ככל ויהיו. הוראות סעיף זה בעניין דמי ביטול לא יחולו על ביטול שנעשה מחמת פגם במוצר שהוזמן (לרבות היות המוצר לא בתוקף בעת קבלתו כאמור לעיל) ו/או אי התאמה בין תכונות המוצר כפי שמופיעות באפליקציה לבין תכונות המוצר בפועל, שאז לא ייגבו דמי ביטול מהמזמין.

  44. החזרת מוצרי פרי וירק: אנו עושים את מירב המאמצים הקיימים, כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר, לפי בקשת הלקוח. במקרה של חוסר שביעות רצון לגבי גודל הפריטים, לא ניתן לבצע החזר על המוצרים.

  45. החזרת מוצרי תוספת: ניתן להחזיר מוצרי תוספת (שאינם פרי וירק ומוצרי קירור), עד 7 ימים מיום קבלת המשלוח, בתוספת תשלום דמי המשלוח.

  46. החברה מייחסת חשיבות מירבית לאבטחת מידע והאפליקציה נבנתה תוך חשיבות רבה לכללים בדבר אבטחת המידע והפרטיות באינטרנט ובאפליקציה באשר למסחר אלקטרוני בפרט.

  47. על מנת לשמור על פרטיות ואבטחת המידע, סליקת כרטיסי האשראי באפליקציה מבוצעת על ידי מערכת הסליקה של חברת “ריווחית”, חברה הפועלת בהתאם לתקני האבטחה המחמירים של חברות כרטיסי האשראי (PCI DSS).

  48. החברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים בהתאם לכל דין על מנת לשמור על אבטחת וסודיות המידע. אולם במקרה של כוח עליון, ומקרים שאינם בשליטתו של החברה כגון: חדירות לא חוקיות וסוסים טרויאנים על ידי צד ג’, החברה ו/או המפעילה ו/או כל צד שלישי רלוונטי לא יהיה אחראיים לכל נזק עקיף או ישיר שייגרם למשתמש ו/או מי מטעמו לרבות, במקרה של שימוש לא מורשה בו על ידי צד ג'.

  49. מדיניות הפרטיות של האפליקציה חלה על התכנים והנתונים שמסר המשתמש בעת הרישום לאפליקציה ו/או לאתר וכן בקשר למידע הנאסף על המשתמשים בזמן גלישתם באפליקציה ו/או באתר.

  50. החברה לא תעשה שימוש במידע ללא הרשאת המשתמש, אך תאפשר גישה למידע זה לעובדי החברה.

  51. אישור תנאי שימוש אלו, מהווה הסכמה של המשתמש לכך שהחברה תהיה רשאית לעשות שימוש במידע (פרטים אישיים) שנקלט באפליקציה ו/או באתר ובמחשבי החברה ומסכים כי החברה תאסוף את הפרטים והנתונים שנמסרו על ידי המשתמשים למאגרי המידע של החברה, למעט פרטי כרטיסי האשראי, על מנת ליצור עימו קשר, לשלוח לו דיוורים שוטפים הנוגעים להתנהלות האפליקציה ו/או האתר ומבצעים חדשים, בכל אמצעי התקשורת, לרבות באמצעות, מסרונים, פקס, הודעות לכתובת האלקטרונית, וכדומה, לצורך מטרות שיווקיות.

  52. המזמין או הנרשם לאפליקציה ו/או לאתר מצהיר כי ידוע לו שבהרשמתו זו הוא מסכים לקבל הודעות push לרבות הודעות אשר עשויות לכלול דיוורים שהינם "דבר פרסומת" כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס"ח-2008.

  53. בהתאם לדין ולמדיניות הפרטיות של נוי השדה, המשתמש רשאי לבטל בכל עת את האפשרות לקבל את הודעות ה-push בכל עת באמצעות שינוי הגדרות האפליקציה בטלפון של המשתמש.

  54. למרות האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, אם התקבל בידי נוי השדה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי.

  55. זכויות הקניין הרוחני באפליקציה לרבות, שמה, דפיה ועיצוביהם, האלמנטים בה, מאגרי המידע, סימני המסחר, מידע סודי, איסוף מידע על הגולשים ומשתמשים, הם רכושה הבלעדי של החברה ובשליטתה הבלעדית.
    כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות הזכויות המוסריות, הזכויות הכלכליות, זכויות היוצרים, סימני המסחר, שמות מסחר, פטנטים, מדגמים, סודות מסחריים וכל זכות אחרת ביחס לאפליקציה, לרבות, אך לא רק, התוכן, העיצוב, העריכה וכן אופן הצגתו ועריכתו של המידע המופיע באפליקציה והאפליקציה עצמה שמורות באופן בלעדי לחברה.

  56. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האפליקציה, הדפים המקוונים הכלולים בה, הסיווג, הסידור וההצגה של המידע, המודעות והדיוורים שנשלחים על ידי החברה, לרבות סיווג, סידור וההצגה של המידע והמודעות המופיעים בהם וכל צורת המחשה אחרת הכלולים באפליקציה ובדיוורים כאמור הנם בבעלותה הבלעדית של החברה.
    אין להעתיק ו/או לשעתק ו/או לשכפל ו/או להכין יצירות נגזרות ו/או לשנות ו/או להתאים את תוכן האפליקציה במלואה או בחלקה לצורך הפצה, פרסום, הצגה, ביצוע, העברה, שידור, העמדה לרשות הציבור, מכירה ו/או כל פעולה אחרת ללא קבלת אישור בכתב ומראש מהחברה.

  57. החברה לא תישא באחריות לכל נזק ו/או פגיעה ישירים ו/או עקיפים מכל סוג שהוא שיגרמו למזמין ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש ומהסתמכות על התוכן המופיע באפליקציה.

  58. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באפליקציה, בבסיס הנתונים, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בה או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת נוי השדה מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באפליקציה לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן).
    בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האפליקציה באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האפליקציה (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

  59. השם נוי השדה בע”מ, שם המותג, סימני המסחר של נוי השדה (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב' – הם כולם רכושה של נוי השדה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

  60. האפליקציה והתכנים הכלולים בה חוסים תחת ההגנה של חוקי זכויות היוצרים בישראל, במדינות אחרות בהן הם מוצגים והינם כפופים לאמנות בינלאומיות.

  61. המשתמש מסכים, מאשר ומצהיר כי קרא את תנאי השימוש והוא מקבל עליו את הוראותיהם וגם אם לא קרא את תנאי השימוש מסכים כי תנאי שימוש אלו יחולו עליו ויחייבו לכל דבר ועניין.

  62. החברה שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתנאי השימוש, בתנאי הפרטיות ובאפליקציה עצמה, להסיר תכנים ופרסומים, לשנות את מבנה או תכני האפליקציה, לשנות את עלויות הפריטים, המגוון וההיצע ולערוך כל שינוי אחר כראות עיניה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי מעת לעת ומבלי כל הודעה מראש.

  63. הנתונים הנאספים אודות המשתמש שצוינו לעיל נשמרים במאגר המידע הרשום של החברה. החברה מתחייבת לעשות שימוש במידע האמור על פי מדיניות פרטיות זו ו/או על פי הוראות כל דין.

  64. פרטי משתמש אשר יימסרו על ידו יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של החברה, והמשתמש מאשר כי המידע שנמסר על-ידו ו/או ייאסף אודותיו יישמר במאגר המידע של החברה לצרכים הבאים: שיווק, פרסום, קידום מכירות ולמטרת פניה למשתמש בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר; עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש אחר בקשר להרשמתו באפליקציה ו/או באתר לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות; צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מימוש מטרות אלו; מתן שירותים למשתמש והבטחת פעילות מסחר הוגנת על פי חוק.

  65. החברה רשאית, למטרות שלעיל, להעביר את המידע, מעת לעת, לגופים אחרים איתם החברה מקיימת יחסי שיתוף פעולה, ולכל גורם נוסף שיעניק שירותים והטבות למשתמשים על פי שיקול דעתה, וגופים וגורמים אלה יהיו רשאים להשתמש אף הם במידע שהועבר אליהם (ולצורך אותן מטרות) כאמור לעיל, והכל בכפוף להוראות כל דין.

  66. בהתאם להסכמת המשתמש כדין, החברה תהא רשאית לפנות אליו מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות לשירותים שונים והטבות של החברה אשר ניתנים במסגרת שימושו של המשתמש בשירותי החברה באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), פקסימיליה, ברשתות החברתיות, מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת מהמשתמש בכל עת.

  67. הודעות "דחיפה" למכשיר הנייד. כאמור לעיל (push notifications)- נוי השדה כוללת באפליקציה שלה שירות "הודעות דחיפה" למכשיר הסמארטפון של המשתמש במסגרת השימוש באפליקציה של החברה. הודעות ה-אלו יישלחו, מעת לעת, לסמארטפון של המשתמש אשר התקין את האפליקציה של החברה. הודעות אלו  יכללו, בין השאר, הצעות, הטבות מבצעי מכירות ו/או כל פרסום ו/או עדכון אחר הנוגעים לאתר ו/או לאפליקציה של החברה. ההודעות ישלחו מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. בהתאם לדין ולמדיניות הפרטיות של החברה, המשתמש רשאי לבטל בכל עת את האפשרות לקבל ההודעות בכל עת באמצעות שינוי הגדרות האפליקציה בטלפון שלו.

  68. החברה עשויה לשלב מידע בלתי-אישי שהיא אספה עם מידע בלתי אישי נוסף שנאסף ממקורות אחרים. כמו כן, החברה רשאית לחלוק מידע מצטבר עם צדדים שלישיים, לרבות יועצים, מפרסמים ומשקיעים, למטרת ביצוע ניתוח עסקי כללי. למשל, החברה רשאית לדווח למפרסמים שלה אודות מספר המשתמשים באפליקציה והמאפיינים או השירות או המוצרים הפופולאריים ביותר. מידע כאמור אינו כולל כל מידע אישי וניתן יהא לעשות בו שימוש על מנת לפתח תוכן ושירות שיסייעו למשתמש ועל מנת להתאים תוכן ופרסום.

  69. ככל שיהיו מקומות באפליקציה, שבהם יכול המשתמש להקליק על קישור לשם גישה לאתרים ו/או אפליקציות אחרות שאינם כפופים למדיניות פרטיות זו, החברה מבהירה, כי אותם מקומות הללו עשויים לבקש ולאסוף מידע באופן עצמאי, לרבות מידע אישי מהמשתמש ובמקרים מסוימים, לספק לחברה מידע אודות פעילות המשתמש באתרים ו/או אפליקציות הללו.

  70. החברה עשויה להרשות לצדדים שלישיים, לרבות ספקי השירות המורשים שלה, חברות פרסום ורשתות פרסום להציג פרסומות באפליקציה. החברות הללו עשויות לעשות שימוש בטכנולוגיות מעקב, כגון “Cookies” (“עוגיות”), על מנת לאסוף מידע אודות משתמשים אשר צופים או מבצעים אינטראקציה עם הפרסומות שלהן. השימוש שחברות אלו עושות ב”Cookies” כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.

  71. כאשר המשתמש נרשם לשירות ואישר קבלת דיוור ישיר כמפורט בתנאי השימוש, תוכל החברה בכפוף לכל דין לשלוח לו דיוורים ישירים לרבות, אך לא רק, הודעות דוא”ל ו/או עלונים אודות עדכוני שירות, שיפורים, הצעות מיוחדות, או תוכן מיוחד. החברה עשויה לשלוח למשתמש סוגים אחרים של הודעות דוא”ל, כגון הודעות שירות, הודעות פרסום, וסקרים. אם כבר מסרה החברה את המידע אודות המשתמש לצד שלישי לפני ששינה את ההעדפות שלו או עדכן את המידע שלו, ייתכן ויהא המשתמש מחויב לשנות את ההעדפות שלו במישרין מול צד שלישי כאמור.

  72. החברה אוספת מידע באופן אוטומטי מהמכשיר הנייד או הדפדפן של המשתמש כאשר הוא מבקר באפליקציה. מידע כאמור כולל אינטרנט סלולארי, כתובת IP, סוג הדפדפן ושפת הדפדפן, זמני גישה, התוכן של "עוגיות" (cookies)  שלא נמחק, אשר הדפדפן של המשתמש קיבל מהחברה בעבר וכתובת האתר ו/או אפליקציה המפנה.

  73. כאשר משתמש עושה שימוש באפליקציה, החברה עשויה להקצות למכשיר הנייד של המשתמש עוגייה (cookie)  אחת או יותר, על מנת לאפשר גישה ליישום ועל מנת להתאים למשתמש את החוויה המקוונת. באמצעות שימוש בעוגייה (cookie), עשויה החברה גם לאסוף מידע באופן אוטומטי אודות הפעילות המקוונת של המשתמש באפליקיה, כגון דפי אינטרנט בהם הנו מבקר, הקישורים עליהם הוא מקליק והחיפושים שהוא מבצע. רוב הדפדפנים מקבלים עוגיות (cookies) באופן אוטומטי, אולם בדרך כלל יכול המשתמש לשנות את הגדרות הדפדפן שלו על מנת לסרב לעוגיות (cookies). אם יבחר המשתמש לסרב לעוגיות (cookies), עליו לשים לב כי לא יוכל להיכנס או לעשות שימוש בחלק מהמאפיינים המוצעים במסגרת האפליקציה.

  74. החברה עשויה לעשות שימוש בטכנולוגיית אינטרנט סטנדרטית, כגון אלומות אינטרנט וטכנולוגיות דומות, על מנת לעקוב אחר שימוש המשתמש באפליקציה. כמו כן, החברה עשויה לכלול את האמור לעיל בהודעות דוא”ל או עלונים לקידום מכירות, על מנת לקבוע האם ההודעות נפתחו והאם ננקטה פעולה בעקבותיהם. המידע שתשיג החברה באופן זה, יאפשר לה להתאים את השירותים שהיא מציעה למשתמש, על מנת לפרסם פרסומים מותאמים אישית ולמדוד את האפקטיביות הכוללת של פרסום מקוון, תוכן, תכנות או פעילויות אחרות שלה.

  75. החברה מיישמת באפליקציה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. מערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, אך אין הם מעניקים ביטחון מוחלט. החברה אינה מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן באפליקציה ו/או בשרתיה.

  76. למרות האמור, החברה לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, אשר יגרם למשתמש במקרה של חשיפת המידע עקב חדירה בלתי מורשית של צדדים שלישיים או כתוצאה ממעשה או מחדל שאינם בשליטת החברה.

  77. על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, לכל אדם הזכות לעיין במידע המוחזק עליו במאגר מידע. משתמש שעיין במידע עליו ומצא שהמידע אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע המוחזק עליו כאמור לעיל.
    פנייה כזאת יש להפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה, אשר פועל בימים א’-ה’, בין השעות 7:00 עד 23:00 ובימי שישי עד 14:00, בטלפונים: 03-3074000, 050-9193388, וכן בדוא”ל שכתובתו היא: info@noyhasade.co.il.

  78. מובהר בזאת כי ייתכנו שינויים בפרטי הקשר אשר צוינו לעיל ובמועדי זמינות מוקד שירות הלקוחות על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וללא מתן הודעה מוקדמת ולמשתמש לא יהיו טענות נגדה בשל כך.

  79. ככל שהמידע שבמאגר המידע של החברה משמש לצורך פניה אישית למשתמש, הוא רשאי על פי חוק לדרוש בכתב כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה.

  80. החברה רשאית לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות פרטיות זו. אם יבוצעו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסר המשתמש, תפורסם על כך הודעה באפליקציה.

  81. השימוש באפליקציה ניתן כמו שהוא (As is) והמשתמש משחרר את החברה מאחריות בכל הנוגע לחוסר שביעות רצון מהשירות באפליקציה ובאם קיים חוסר שביעות רצון, תרופתו היחידה של המשתמש תהא לחדול מלגלוש ולהשתמש בשירותי האפליקציה.

  82. תמונות הפריטים באפליקציה נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באפליקציה לבין הפריט במציאות.

  83. רישומי מחשב והשרת יהוו ראיה לכאורה באשר לנכונות הפעולות המתבצעות דרך האפליקציה.

  84. במקרה של שימוש זדוני ו/או רשלני ו/או כל שימוש פוגע אחר של המשתמש ו/או מי מטעמו באפליקציה, נוי השדה רשאית לחסום את גישתו של המשתמש לאפליקיה ויהיה על המשתמש לשפות את החברה, עובדיה, מנהליה, בעלי מניותיה  וצד שלישי ו/או מי מטעמם בגין כל נזק, הפסד, אבדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם, ובכלל זה הוצאות תשלום שכ"ט עו"ד והוצאות משפט.

  85. החברה אינה אחראית ולא תישא באחריות בגין כל אי דיוק, עיכוב, ו/או הפרעה ו/או תקלה ו/או שיבוש בפרטים שנקלטו במערכות המחשב או בשרתי החברה ו/או וירוסים ו/או סוסים טרויאנים ו/או חדירות בלתי חוקיות ו/או הפסקות ו/או כוח עליון ו/או נזק לרכוש ו/או נזק גופני ו/או הונאה ו/או מוות שינבעו או ייגרמו כתוצאה משימוש באפליקציה ו/או כל הקשור אליה.

  86. יובהר כי תנאי השימוש אינם גורעים ו/או פוגעים מזכוית ו/או סעדים להם זכאית החברה על פי כל דין, וכן בהתאם לתנאים המפורטים במקומות אחרים באפליקציה ו/או בכל מסמך אחר. ככל שבעתיד ייקבע על ידי בית המשפט מוסמך, כי הוראה בהסכם זה אינה בתוקף ויש לבטלה, לא יהיה בכך כדי לפגוע בתוקפן של יתר הוראות תנאים אלה, ובלבד שתנאים אלה יפורשו באופן שנותן תוקף מרבי לכוונת ההוראה הלא תקפה, ככל שניתן לפי הדין החל.

  87. כל ויתור על זכות כלשהי הקיימת לחברה בהתאם לתנאי השימוש לא ייחשב לוויתור החברה. שתיקת החברה בנוגע להפרת תנאי או תנאים מתנאי שימוש אלו לא תיחשב כוויתור בקשר להפרה ו/או הסכמה ו/או שינוי ו/או תוספת ו/או ביטול לתנאי מתנאי שימוש זה

  88. השימוש באפליקציה כפוף לדיני מדינת ישראל ולחוקיה ובמקרה של מחלוקת או סכסוך ו/או תביעה בקשר עם תנאי שימוש אלו, תהא סמכות השיפוט המקומית הבלעדית נתונה לבית המשפט המוסמך בתל אביב, ישראל.

  89. בכל בעיה, פנייה, תלונה או הצעה לשיפור השירות, ניתן לפנות לחברה באמצעות: דואר האלקטרוני: info@noyhasade.co.il, טלפון: 03-3074000, וואטסאפ: 050-9193388.